Opublikowano: 23 czerwca 2020

Moją wczorajszą kolacją przeniosłam się do orientalnych Indii. Dzięki temu zapomniałam o tym,  jak okrutnie obchodzi się z nami pogoda w tym roku. Chana masala, czyli indyjskie curry z ciecierzycy to idealna opcja na szybką wegańską kolację na ciepło. Najpiękniejsze w całej potrawie jest to, że wystarczy tylko kilka składników, które bez problemu znajdziemy w każdym polskim sklepie! Sztuką całego dania jest po prostu odpowiednio je doprawić. 

Składniki:

Przygotowanie:

Cebulkę kroimy drobno. Czosnek wyciskamy przez praskę. Cebulkę dusimy na oliwie i odrobinie wody ok 3 minuty. Dodajemy imbir (możesz użyć świeżego, tylko musi być starty) oraz czosnek. Dusimy 3 minuty. Dodajemy pozostałe przyprawy i dusimy 2 minuty. Dodajemy pomidory z puszki, erytrytol oraz odsączoną ciecierzycę. Dusimy ok 10 minut do zgęstnienia sosu. W międzyczasie na suchej patelni podgrzewamy tortillę aby zrobiła się krucha i lekko zarumieniła. Gotową kroimy na 4 części. Do sosu możemy ew dodać więcej pieprzu bądź soli. Ozdabiamy zielenina.

Porcja zawiera: 412 Kcal B: 15,7 T: 12,8 W: 64,2 .

dietetyczna chana masala

Jeśli chcielibyście poznać więcej zdrowych przepisów inspirowanych moimi podróżami po całym świecie, zapraszam Was tutaj —> klik. Mój ebook zawiera pyszne, dietetyczne dania kuchni francuskiej, hiszpańskiej, greckiej, indonezyjskiej oraz tajskiej! 

5 1 vote
Article Rating

PODZIEL SIĘ TYM POSTEM

OSTATNIE WPISY

Gdzie smacznie i zdrowo zjeść w Rzeszowie?
Sardynia po mojemu czyli po wyspie autobusem. Plan podróży, porady, wskazówki, noclegi
Faszerowana cukinia po włosku

KOMENTARZE

guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze

Copyright © 2018 Dietetyka podróżnika. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i realizacja: SkyGraph

Wróć na górę