Opublikowano: 19 lutego 2021

Znacie już doskonale wersje tego zdrowego chlebka z bananem, nie raz tutaj wrzucałam przepis na to ciasto w różnych wariacjach. Postanowiłam trochę pokombinować i zamiast banana wrzucić jabłka. Chlebek wyszedł super wilgotny i przesmaczny. Idealnie sprawdzi się na drugie, pełnowartościowe śniadanie. Łapcie przecież na kolejne szybkie ciacho:

-2 jaja
– 150 mąki pełnoziarnistej
– 350 g jabłka
– 250 g jogurtu naturalnego
– 2 g proszku do pieczenia
– 20 h masła orzechowego
– 20 g orzechów nerkowca
– 30 g żurawiny suszonej
– cynamon i erytrytol do smaku

Białka ubijamy, suche składniki łączymy ze sobą. Dodajemy żółtka, jogurt, masło orzechowe. Dodajemy ubite białka – całość mieszamy na jednolitą masę. 1/2 jabłek blendujemy na mus. Druga cześć kroimy drobno. Całość mieszamy ze sobą. Dodajemy żurawinę oraz orzechy. Masę wlewamy do formy wyłożonej papierem i pieczemy w rozgrzanym do 180 stopni piekarniku przez około godzinę. 

fit ciasto jabłkowe

Cała blaszka ma 1320 kcal B: 51 T: 42 W: 173

P.S Po więcej opcji na zdrowe posiłki w ciągu dnia, zachęcam do zapoznania się z gotowymi jadłospisami —> kliknij tutaj.  

To aż 10 różnych dni, zawierających 4 warianty dziennie, którymi możesz dowolnie żonglować. Dzięki czemu nuda w kuchni odejdzie w zapomniane, a Ty zmienisz swoje nawyki na zdrowsze bez przymusu bazowania na przysłowiowym „ryżu i kurczaku”.

0 0 vote
Article Rating

PODZIEL SIĘ TYM POSTEM

OSTATNIE WPISY

Pyzy z batata nadziewane czosnkowym serkiem
Pęczotto z kalafiorem, groszkiem i parmezanem
Zapiekany ser camembert z malinami, miodem i orzechami włoskimi

KOMENTARZE

guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze

Copyright © 2018 Dietetyka podróżnika. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i realizacja: SkyGraph

Wróć na górę