Opublikowano: 16 listopada 2018

Piątek, godzina 17, a ty wracasz zmęczona jak wół z pracy. Twoje myśli błądzą gdzieś pomiędzy: „Ooooł yes nareszcie weekend, długa kąpiel, lampka wina i dobra książka”, a ” Impreza, miasto, może wypad ze znajomymi?” Aż tu nagle nieoczekiwany telefon i zmiana planów: „WPADAMY DO CIEBIE, CIESZYSZ SIĘ?” Yeeeeeey, to była ostatnia rzecz o jakiej każda znas mogła wtedy pomyśleć – siedzenie w kuchni i pichcenie czegoś dla niezapowiedzianych gości. Ponieważ dzisiaj piątek i wiele z nas będzie właśnie  w takich imprezowych opałach,  z pomocą wkraczam ja!

Przygotowałam dla was pyszne, czekoladowe, fit szyszki. Myślę, że każdy z nas zna je z dzieciństwa. Niestety te „orginalne” mają w sobie mnóstwo cukrów i utwardzonych tłuszczy. Zdrowa wersja jest równie pyszna a można zajadać się ze spokojną głową!

Czego potrzebujemy: 

Przygotowanie: 

Na patelni, na małym ogniu rozgrzewamy olej i mieszamy go z ksylitolem i kakao do powstania jednolitej masy. Dodajemy preparowane żyto i mieszamy. Kiedy ziarna się posklejają, zdejmujemy je z ognia i formujemy w dowolne kszatałty. Całość wstawiamy do lodówki na minimum godzinę aby zastygło! Gotowe! 

PODZIEL SIĘ TYM POSTEM

OSTATNIE WPISY

Koktajl czekośliwka
Albania. Ksamil. Czy to trafny wybór wakacyjnej destynacji? Moje osobiste odczucia.
BALI. Dwutygodniowy plan podróży + kosztorys cz.II

KOMENTARZE

avatar

Copyright © 2018 Dietetyka podróżnika. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i realizacja: SkyGraph

Wróć na górę