Opublikowano: 16 listopada 2018

Piątek, godzina 17, a ty wracasz zmęczona jak wół z pracy. Twoje myśli błądzą gdzieś pomiędzy: „Ooooł yes nareszcie weekend, długa kąpiel, lampka wina i dobra książka”, a ” Impreza, miasto, może wypad ze znajomymi?” Aż tu nagle nieoczekiwany telefon i zmiana planów: „WPADAMY DO CIEBIE, CIESZYSZ SIĘ?” Yeeeeeey, to była ostatnia rzecz o jakiej każda znas mogła wtedy pomyśleć – siedzenie w kuchni i pichcenie czegoś dla niezapowiedzianych gości. Ponieważ dzisiaj piątek i wiele z nas będzie właśnie  w takich imprezowych opałach,  z pomocą wkraczam ja!

Przygotowałam dla was pyszne, czekoladowe, fit szyszki. Myślę, że każdy z nas zna je z dzieciństwa. Niestety te „orginalne” mają w sobie mnóstwo cukrów i utwardzonych tłuszczy. Zdrowa wersja jest równie pyszna a można zajadać się ze spokojną głową!

Czego potrzebujemy: 

Przygotowanie: 

Na patelni, na małym ogniu rozgrzewamy olej i mieszamy go z ksylitolem i kakao do powstania jednolitej masy. Dodajemy preparowane żyto i mieszamy. Kiedy ziarna się posklejają, zdejmujemy je z ognia i formujemy w dowolne kszatałty. Całość wstawiamy do lodówki na minimum godzinę aby zastygło! Gotowe! 

PODZIEL SIĘ TYM POSTEM

OSTATNIE WPISY

Buraczane brownie z orzechami
Bataty z czosnkowym twarożkiem i suszonymi pomidorami
Paluchy twarogowe z oliwkami, pestkami dyni i szuszonymi pomidorami

KOMENTARZE

avatar

Copyright © 2018 Dietetyka podróżnika. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i realizacja: SkyGraph

Wróć na górę