Opublikowano: 17 stycznia 2020

Pad Thai to najczęściej spożywana przeze mnie potrawa w Tajlandii. Bywały dni, że jadłam ją na obiad i kolację, ponieważ jako jedyne danie kuchni tajskiej przypadła mi do gustu. Pozostałe – chociaż smaczne – to bardzo tłuste! Ahh ciężko trzymać dietę w tym kraju. Dzisiaj przygotowałam własną wersję Pad Thai – odchudzoną, nie skąpaną w tłuszczu, przez co smakowało mi jeszcze bardziej! Oto czego potrzebujemy (wszystkie składniki nabyłam w Biedronce podczas tygodnia kuchni azjatyckiej):

Sos:

Side:

pad thai w domu przepis

przepis na pad thai z owocami morza

Przygotowanie:

  1. Makaron gotujemy w osolonej wodzie przez około 3 minuty. 
  2. W tym czasie mieszamy składniki sosu. 
  3. Na patelni na oliwie podsmażamy pokrojone w kosteczkę tofu oraz owoce morza.
  4. Wlewamy sos, dodajemy makaron i mieszamy ok 3 minuty. W razie potrzeby dolewamy troszkę wody.  
  5. Dodajemy jajko i mieszamy całość do ścięcia. 
  6. Danie jest gotowe. Przekładamy na talerz, posypujemy kiełkami, szczypiorkiem oraz orzeszkami ziemnymi.

pyszny pad thai z owocami morza

pad thai z owocami morza dietetyczny przepis

 

Smacznego! 

 

PODZIEL SIĘ TYM POSTEM

OSTATNIE WPISY

Wegańskie risotto po meksykańsku
Czekoladowo-migdałowe ciasto a’la straciatella.
Mleczno-truskawkowy deser walentynkowy

KOMENTARZE

avatar

Copyright © 2018 Dietetyka podróżnika. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i realizacja: SkyGraph

Wróć na górę