Opublikowano: 27 maja 2020

Jaki jest Wasz ulubiony włoski deser? Mój to zdecydowanie panna cotta! Dzisiaj przygotowałam jej odchudzoną wersję na bazie mleczka kokosowego i jogurtu! Wyszła obłędna, a do jednej z nich dodałam dodatkowo kakao. Sama nie mogę się zdecydować, która jest smaczniejsza. 

Oto przepis na 2 porcje:

Jogurt mieszamy z mleczkiem kokosowym. Dodajemy aromat. Żelatynę i erytrytol zalewamy 50 ml wrzątku i mieszamy do rozpuszczenia. Dodajemy do jogurtu i intensywnie mieszamy do połączenia składników. Polowę masy wlewamy do foremki (u mnie malutka miseczka), a do drugiej dodajemy kakao, mieszamy i przekładamy do foremki. Odstawiamy do lodówki na pół godziny. Całość musimy wykonywać szybko, bo masa momentalnie zastyga. 50 g borówek blendujemy na mus z dodatkiem odrobiny wody. Gotowe panna cotty polewamy musem, posypujemy borówkami oraz wiórkami kokosowymi. Ozdabiamy bazylią.
Wartości odżywcze w 1 porcji:
Kcal: 186 B: 11.71 T: 9.64 W: 13.48

Wersja z kakao: 209 Kcal B:12.62 T: 10.73 W: 16.01dietetyczna panna cotta

fit kokosowa panna cotta z borówkami

0 0 vote
Article Rating

PODZIEL SIĘ TYM POSTEM

OSTATNIE WPISY

Gdzie smacznie i zdrowo zjeść w Rzeszowie?
Sardynia po mojemu czyli po wyspie autobusem. Plan podróży, porady, wskazówki, noclegi
Faszerowana cukinia po włosku

KOMENTARZE

guest
2 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
Dawid
25 czerwca 2020 09:25

ehh albo zjem, albo umrę z pragnienia 🙂 Super!

Copyright © 2018 Dietetyka podróżnika. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i realizacja: SkyGraph

Wróć na górę