Opublikowano: 15 kwietnia 2019

Ostatnio mam „fazę” na kokos, może dlatego, że przypomina mi on o zbliżających się wielkimi krokami wakacjach! Zainspirowana słynnymi batonikami Bounty wymyśliłam na szybko przepis na idealny, dietetyczny lunch na słodko: Naleśniki a’la Bounty. Przepis wyszedł lepiej niż oczekiwałam, więc dzielę się nim dzisiaj z wami, aby i wasze brzuszki mogły wam podziękować! 

Składniki na 2 porcje: 

Wykonanie:

Jajka, mąkę, wodę, mleko, proszek do pieczenia, kakao i 2 łyżki ksylitol. odżywki białkowej blendujemy na gładką masę. Powinna być rzadka, więc w razie potrzeby dodaj więcej wody. Naleśniki smaż na mocno rozgrzanej patelni na średnim ogniu (w razie potrzeby dodaj troszkę oleju kokosowego).  Z twarogu, jogurtu, wiórek kokosowych i pozostałej części odżywki lub ksylitolu przyrządź kokosowy farsz. Gotowe naleśniki wypełnij twarożkiem omijając brzegi i zawiń w ruloniki. Gotowe możesz polać jogurtem naturalnym i posypać wiórkami. Smacznego!

fit dietetyczne naleśniki kokosowe bounty

 

fit dietetyczne naleśniki kokosowe bounty

 

fit dietetyczne naleśniki kokosowe bounty

PODZIEL SIĘ TYM POSTEM

OSTATNIE WPISY

Koktajl czekośliwka
Albania. Ksamil. Czy to trafny wybór wakacyjnej destynacji? Moje osobiste odczucia.
BALI. Dwutygodniowy plan podróży + kosztorys cz.II

KOMENTARZE

avatar

Copyright © 2018 Dietetyka podróżnika. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i realizacja: SkyGraph

Wróć na górę