Opublikowano: 25 stycznia 2019

Pizza na diecie? Uwierzcie mi, że to możliwe! Ja ostatnio wsuwam taką codziennie, a wyrzutów sumienia brak, ponieważ cała ma około 450 Kcal,  a przygotowanie jej zajmuje mniej niż tradycyjnego obiadu! Jest to również idealne rozwiązanie na wieczorną posiadówkę ze znajomymi!

Ciasto:

Dowolne dodatki (u mnie):

Przygotowanie jest najprostsze na świecie!

Patelnię mocno rozgrzewamy. w międzyczasie blendujemy składniki na ciasto (jeśli jest za gęste dodajemy odrobinę wody). Gotową masę wlewamy na patelnie i smażymy na małym ogniu pod przykryciem ok 3 minuty. Po tym czasie przewracamy nasz spód do pizzy na drugą stronę i smarujemy przecierem pomidorowym i dajemy dowolne składniki. Przykrywamy jeszcze pokrywką i dusimy do momentu rozpuszczenia sera.  Gotową pizzę przekładamy na talerzyk i zajadamy się ze smakiem, ale wcześniej focimy i wrzucamy na Instagram oznaczając mnie – dietetyka_podroznika, abym mogła zobaczyć jakie zrobiliście pyszności!

Miłego dnia!

PODZIEL SIĘ TYM POSTEM

OSTATNIE WPISY

Koktajl czekośliwka
Albania. Ksamil. Czy to trafny wybór wakacyjnej destynacji? Moje osobiste odczucia.
BALI. Dwutygodniowy plan podróży + kosztorys cz.II

KOMENTARZE

avatar

Copyright © 2018 Dietetyka podróżnika. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i realizacja: SkyGraph

Wróć na górę