Opublikowano: 3 września 2018

Najgorsze w byciu na diecie jest ta nieustanna chęć podjadania czegoś słodkiego. Zaczynając studia, o odchudzaniu myślałam jak o czymś niezbyt przyjemnym. Teraz- gdy je kończę, dieta jest moim sposobem na życie. Co się zmieniło? Przede wszystkim postrzeganie jedzenia. Nie jest to już zakazany owoc. Dzisiaj lubię się nim bawić. Pieczenie, gotowanie, duszenie, smażenie już nie budzą we mnie lęku, działają wręcz odstresowująco. Mój niezdrowy stosunek do jedzenia zamienił się w całkiem fajną relację:>

Chciałabym się dzisiaj podzielić z wami jednym z moich autorskich przepisów na niskokaloryczny GRYCZANY BANANOWIEC!

Potrzeba nam:

✔️2 banany

✔️ szklanka maki gryczanej

✔️miarka odżywki białkowej o smaku nugat

✔️2 jajka

✔️1 łyżeczka pdp

✔️100 ml mleka

✔️syrop 0 kcal biała czekolada i milky whey oczywiście opcjonalnie.

Przygotowanie:

Wszystko z wyjątkiem syropów wrzucamy do blendera. Gotowa mase wylewamy formę i wrzucamy do piekarnika rozgrzanego do 170 st na 25 minut. Całość polewamy syropami i przyozdabiamy bananem. Spójrzcie tylko na zdjęcie!

IMG_4126 3

 

PODZIEL SIĘ TYM POSTEM

OSTATNIE WPISY

Buraczane brownie z orzechami
Bataty z czosnkowym twarożkiem i suszonymi pomidorami
Paluchy twarogowe z oliwkami, pestkami dyni i szuszonymi pomidorami

KOMENTARZE

avatar

Copyright © 2018 Dietetyka podróżnika. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i realizacja: SkyGraph

Wróć na górę