Opublikowano: 18 sierpnia 2019

W to przepiękne, niedzielne południe wybrałam się na spacer do sadu. Nie da się niezauważyć, że to zdecydowanie sezon na śliwki. Korzystając z wolnej chwili przygotowałam dla was koktajl o smaku czekośliwka.  Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam takie połączenie! Jest to idealny pomysł na pożywne drugie śniadanie, szczególnie jeśli żyjemy w biegu i nie zawsze mamy czas na to aby stać „przy garach”. Przygotowanie zajmie wam jedynie 5 minut! A potrzebujemy jedynie:

Przygotowanie: 

Banana i śliwki obieramy i kroimy na drobne kawałki. Całość blendujemy na jednolitą masę. Najlepiej smakuje schłodzone więc wstawiamy do lodówki na około 10 minut.

Smacznego!

 

Składniki na koktajl czekośliwka z czekoladą i śliwką

koktajl dietetyczny czekośliwka

 

 

 

PODZIEL SIĘ TYM POSTEM

OSTATNIE WPISY

Hummus dyniowy
Torcik marchewkowy z migdałami
Kuchnia na Bali – jeden z powodów, dla których chcę tam wrócić ponownie

KOMENTARZE

avatar

Copyright © 2018 Dietetyka podróżnika. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i realizacja: SkyGraph

Wróć na górę