Opublikowano: 24 września 2018

Dzień dobry w poniedziałek! Pogoda iście jesienna, mam nadzieje, że wasze humory chociaż trochę lepsze. Ja od rana piszę dla was post o Zanzibarze, jest tego strasznie duuuużo, więc nie miałam za wiele czasu na stanie w kuchni. Odbyłam szybki przegląd lodówki i przygotowałam dla was pomysł na szybki lunch. Całość zajęła mi 15 minut.

Post skierowany gównie do vege ludków, jednak mam nadzieję , że przynajmniej raz w tygodniu ryba gości na stole u każdego z was!

Potrzebujemy:

Kaszę gotujemy według przepisu na opakowaniu. W między czasie łososia przyprawiamy (u mnie chilli, pieprz ziołowy, czosnek), opcjonalnie skraplamy sokiem z cytryny i odstawiamy na 5 minut. Po tym czasie, rybę dusimy na patelni, pod przykrywką i z dodatkiem wody, aż do ścięcia białka. Na talerzu układamy rukolę i pokrojoną w paseczki paprykę. Z serka ricotta formujemy kuleczki. Gotową kaszę układamy na warzywach. Serowe kuleczki kładziemy na kaszy. Gotowego łososia delikatnie kroimy na 4 części i kładziemy na wierzch. Smacznego! IMG_1992

PODZIEL SIĘ TYM POSTEM

OSTATNIE WPISY

Truskawkowo – kokosowe muffiny
Borówkowo- kokosowy sernik na zimno z masłem orzechowym
Fasolowo-owsiane burgery z serkiem camembert

KOMENTARZE

avatar

Copyright © 2018 Dietetyka podróżnika. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i realizacja: SkyGraph

Wróć na górę