Te szybkie i dietetyczne tacos to pyszna alternatywa na pożywne śniadanie lub kolacje. Ja swoje tacos podałam z hummusem z czarnych oliwek – przepis pojawi się w najnowszym ebooku z fit pastami na kanapki (niedługo podam datę premiery).

Oto przepis najprostszy na świecie :

– 150 g skyru naturalnego
– 1 jajko
– 30 g mąki żytniej (użyj dowolnej z wyjątkiem kokosowej)
– 15 g mąki/ skrobi ziemniaczanej
– płaska łyżeczka proszku do pieczenia
– sól, pieprz do smaku oraz łyżeczka papryki słodkiej (możesz użyć również wędzonej czy ostrej)

Piekarnik nagrzewamy do 180 stopni. Papier do pieczenia wykładamy na blaszkę (można posmarować masłem lub oliwą aby tacos się nie przykleiły). Wszystkie składniki mieszamy na gładką masę. Wykładamy po 2 łyżki na papier. U mnie wyszły 4 tacos. Pieczemy przez około 20 minut. Gotowe nadziewamy czym lubimy (świetnie sprawdzi się tez twarożek). 

zdrowe tacos

skyrowe tacos, fit tacos

Wszystkie placki to: 330 kcal B: 26.5 T: 6.3 W: 40

0 0 vote
Article Rating
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze