Opublikowano: 19 lutego 2021

Dzień dobry w piątek! Za oknami mamy tak cudownie biało, ze aż chce się żyć! Dzisiaj przygotowałam dla Was szybkie, rozgrzewające ciacho co byscie nie zmarzli w zimowe wieczory. Zdziwicie się ale przygotowane zostało z ciecierzycy!  Nie czuć jej w smaku, a nadaje ciastu idealnej konsystencji. Świetnie wpisuje się też w ideologię zero waste 😉

– 100 g ciecierzycy z puszki
– 1 jajko
– 200 g jabłka
– 20 g budyniu waniliowego
– 50 ml mleka zwykłego bądź roślinnego
– erytrytol i cynamon do smaku

Jabłko kroimy na drobne kawałki. Ciecierzycę odsączamy z zalewy. Mleko podgrzewamy z erytrytolem do jego rozpuszczenia. Do ciecierzycy dodajemy mleko i jajko – blendujemy na gładko. Dodajemy proszek budyniowy oraz cynamon i mieszamy aby nie powstały grudki. Do masy dodajemy jabłka. Całość przelewam do naczynia żaroodpornego i pieczemy w nagrzanym do 180 stopni piekarniku przez około 30 minut. Kontrolujecie czas – jak widzicie moja szarlotka troszkę się spaliła bo testowałam piekarnik na nowym mieszkaniu. 

Całość ma 390 kcal B: 15,8 T: 9,5 W: 59,4

szybka fit szarlotka z ciecierzycy

P.S Po więcej opcji na zdrowe posiłki w ciągu dnia, zachęcam do zapoznania się z gotowymi jadłospisami —> kliknij tutaj.  

To aż 10 różnych dni, zawierających 4 warianty dziennie, którymi możesz dowolnie żonglować. Dzięki czemu nuda w kuchni odejdzie w zapomniane, a Ty zmienisz swoje nawyki na zdrowsze bez przymusu bazowania na przysłowiowym „ryżu i kurczaku”.

0 0 vote
Article Rating

PODZIEL SIĘ TYM POSTEM

OSTATNIE WPISY

Pyzy z batata nadziewane czosnkowym serkiem
Pęczotto z kalafiorem, groszkiem i parmezanem
Zapiekany ser camembert z malinami, miodem i orzechami włoskimi

KOMENTARZE

guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze

Copyright © 2018 Dietetyka podróżnika. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i realizacja: SkyGraph

Wróć na górę