Opublikowano: 25 stycznia 2019

Pizza na diecie? Uwierzcie mi, że to możliwe! Ja ostatnio wsuwam taką codziennie, a wyrzutów sumienia brak, ponieważ cała ma około 450 Kcal,  a przygotowanie jej zajmuje mniej niż tradycyjnego obiadu! Jest to również idealne rozwiązanie na wieczorną posiadówkę ze znajomymi!

Ciasto:

Dowolne dodatki (u mnie):

Przygotowanie jest najprostsze na świecie!

Patelnię mocno rozgrzewamy. w międzyczasie blendujemy składniki na ciasto (jeśli jest za gęste dodajemy odrobinę wody). Gotową masę wlewamy na patelnie i smażymy na małym ogniu pod przykryciem ok 3 minuty. Po tym czasie przewracamy nasz spód do pizzy na drugą stronę i smarujemy przecierem pomidorowym i dajemy dowolne składniki. Przykrywamy jeszcze pokrywką i dusimy do momentu rozpuszczenia sera.  Gotową pizzę przekładamy na talerzyk i zajadamy się ze smakiem, ale wcześniej focimy i wrzucamy na Instagram oznaczając mnie – dietetyka_podroznika, abym mogła zobaczyć jakie zrobiliście pyszności!

Miłego dnia!

PODZIEL SIĘ TYM POSTEM

OSTATNIE WPISY

Borówkowo- kokosowy sernik na zimno z masłem orzechowym
Fasolowo-owsiane burgery z serkiem camembert
Fit naleśniki a’la BOUNTY

KOMENTARZE

avatar

Copyright © 2018 Dietetyka podróżnika. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i realizacja: SkyGraph

Wróć na górę